căutare personalizată

luni, 24 noiembrie 2008

Începutul

În cursul zilei de astăzi am stat și m-am gândit ce să postez pe noul meu blog. Sincer, lipsa articolelor zilnice e cauzată de 2 factori principali:
a) Mi-e lene să scriu.
b) Nu am când să scriu.

Am să încerc să compensez acești 2 factori cât mai mult posibil, însă trebuie să privim și obiectiv lucrurile: Din moment ce nu am ceva important sau relevant de scris, prefer să nu scriu și nici să nu fiu ca majoritatea bloggerilor noi care au doar link-uri spre filmulețe de pe Youtube sau spre alte articole gata scrise.
Eu prefer să scriu doar când am o idee care merită dezvoltată și împărtășită puținilor cititori pe care îi am.
Și acum să trecem la conținutul postului de astăzi: În acest articol doresc să vă povestesc de unde mi-a venit ideea acestui blog: Cum hobby-ul meu principal este tot ce ține de autovehicule, inițial am dorit ca pe acest blog să scriu despre toate noile apariții de pe piața auto. Însă după câteva zile, am realizat că nu ar fi mare lucru, deoarece există destule site-uri unde se face exact același lucru pe care doream eu să îl fac. Așa că am hotărât să încerc să dezvolt acest blog cât mai mult posibil și să îl diversific cât mai mult, în limita timpului meu liber disponibil.
Ce am realizat de când am acest blog, este faptul că nu e așa simplu să întreții și să faci un blog atractiv. Îți trebuie dedicare, ambiție și mult timp.
Sper ca pe parcurs, să îmi pot dedica o mare parte din timpul meu liber acestui blog și sper să nu îmi dezamăgesc cititorii (acei câțiva care citesc acest blog și cărora le mulțumesc pe această cale).

Să aveți o noapte bună !!!

Niciun comentariu: